petak, 1. siječnja 2016.

Za doček nove godine legao sam sa ženom najboljeg prijatelja

Nova godina kojoj se nisam ni nadao sta bi se moglo dogoditi.Slavlje do zore, muzika, raspolozenje i seks a sta bi drugo trebalo jos. Drustvo,poznato,kod mog prijatelja i njegove porodice,skupilo se onako 30-ak dusa.Veselo,pilo se onako kao da ce nam neko oteti,jednostavno vino je curilo na sve strane.Moj prijatelj,ozenjen kao i mnogi prisutni bili su ozenjeni sa ili bez djece,onako izmedju 25-t i 30-t godina stari,zagrljeni pjevali smo nama drage pjesme.Ja sam oduvjek bio protivnik onako buntovnik,proleter nisam zelio a nisam ni htio da se ozenim,volim slobodu,volim zene volim sve a takav jos uvijek nije zreo za brak ma koliko bio star recimo kao ja 27-m.Bilo je tu i nekoliko prijatelja roditelja od Nikole mog prijatelja i njegova preljepa zena Milena,sta preljepa,to je bila slika mladosti slika grada i nikada mi nije ni bilo jasno zasto se udala za Nikolu?Pa on je smotan kao slep sajla,ali nema veze dobar je kao kila i po kruha.Pročitaj cjelu priču

Nema komentara:

Objavi komentar

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...