srijeda, 17. veljače 2016.

Matorke - Mali nećeš mi pokazati tvojeg

Dakle, mati rece da me je trazila kona Adela,vidjela ju je jutros na pijaci,kaze ima nesto da se radi valjda da kreci kucu. -O komsija ti dosao-rece ona kad sam se pojavio na vratima- uh,uh nisam te bas tako rano ocekivala,hajde, hajde udji. Pokusavala je na brzinu zakopcati bluzu i tako sakriti dvije velike polutke bijele kao sir.Imala je 55 godina,to sam saznao od majke, ali je bila u penziji nesto zbog zglobova nemam pojma.Imala je muzevu penziju,on je nastrado negdje u Njemackoj pa je stalno nosila crninu.Prilicno popunjena rumena u licu,od struka nagore za mene cista desetka ali nadole katastrofa. -Moj komsija ,ja jedino tebe imam i znam kad mi nesto treba- -Neka ,neka komsinice zato i postoje komsije- I tako ja pocnem sa izbacivanjem stvari u dvoriste,pa pokrivaj najlonima kisa ce,pa daj slajfaj zidove,pa joj dovuci usput neki krompir,pa idi po farbu a evropsko prvenstvo u fudbalu pocelo. Nikad kraja poslu. Adela je svaki cas nudila sok ,kafu,kupila cigare koje ja pusim,pekla ustipke za mene. -Svidja li ti se ova muzika komsija da nadjem neku drugu stanicu.ima nekih ploca od mog sina hos da pustim- -Ma moze sve- PROČITAJ CJELU PRIČU

Nema komentara:

Objavi komentar

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...