srijeda, 23. ožujka 2016.

Iznenadna trojka - Grupni seks

Sparno ljetno veće. Čekam da završi radni dan i da krenem kući. Moja supruga Tanja zvala me već nekoliko puta radi večere. Tražeći auto na parkingu, učinilo mi se da uz more stoji meni poznata osoba. Približivši se na par koraka vidio sam se da je to Toni. Zovnuo sam ga imenom, okrenuo se i odmah me prepoznao. Oduševio se iznenadnim susretom. Inače upoznali smo se na našem prvom grupnjaku kod Laure i Marka i od tada kontaktirali smo samo telefonom i internetom i to na stranicama za „odrasle“. U Fažani došao je poslovno. Predložio je da sjednemo na piće. Međutim ja sam mu predložio da skoknemo do nas u stan šta je i prihvatio. Sjeli smo u auto i krenuli prema Puli. U vožnji pričali smo kao babe i normalno došli na temu sexa a naročito smo se siječali našeg grupnjaka,. Grupnjak nam je bio top tema i na internet kontaktima.Toni je duševljeno pričao o tome i priznao je da mu se taj provod često motao po glavi..PROČITAJ CJELU PRIČU

Nema komentara:

Objavi komentar

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...