utorak, 29. ožujka 2016.

U garaži me doveo do vrhunca

Svako jutro ,dobro ne baš svako jutro ali kada idem u kupovinu prolazim pored jednih garaža.U jednoj garaži bude jedan tako slatki pasić sa gazdom.Uvijek me lijepo on pozdravi a ja pomazim pasića.Nikad nisam mislila da će se seksati sa njime a onda jedan dan se to dogodilo.Sjećam se tog dana kao da je bilo jučer. Ovako je to bilo...Jedno sunčano toplo jutro ,morala sam otići do dučana kupiti nešto za ručak.Obukla sam haljinu ,bijele gaćice i grudnjak te japanke.Otišla sam u kupaonicu ,uzela sam češalj u ruku .Gledala sam se i češljala moju smeđu dugu kosu .Uzela sam vrećicu i novčanik.Izašla sam van .Nakon par minuta došla sam do garaža.Okrenula sam glavu i vidjela sam njega unutra.Bio je sam nije ,bilo pasića.Naravno kao I svaki put ,vidio me je.Pozdravio me je kao I ja njega.Pozvao me je taj dan prvi puta unutra.Trebala mu je pomoć oko slaganja alata.Vrlo rado sam mu pomogla a onda kada je stao iza mene .Sve se onda dogodilo…Osjetila sam njegove ruke na mojoj guzici,sitsnuo me je sa rukama.Osjetila sam njegov dah na mom vratu,došao je do mog uha I šapnuo mi... PROČITAJ CJELU PRIČU

Nema komentara:

Objavi komentar

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...