četvrtak, 31. ožujka 2016.

Volim Ženu,Ali Ženinoj Sestri Nisam Oprostio - III Dio

Stigli smo u Beograd oko podneva.Po izlasku iz automobila udario nas talas vrućine.Bilo je nesnosno toplo.Ušli smo u delta siti.Ogroman je,prokomentarisala je.Šetali smo od lokala do lokala. Držali smo se za ruke.Zadržali smo se kod jedne parfimerije.Hteo sam sebi i njoj da kupim po jedan parfem.Zamolio sam je da mi pomogne u odabiru.Na kraju se izbor sveo na Versace i Boss.Odabrao sam ovaj drugi. Rekao sam Dragani da želim i njoj da kupim jedan.Nije htela ni da čuje. - Nisam sponzoruša,odbrusila mi.PROČITAJ CJELU PRIČU

Nema komentara:

Objavi komentar

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...