srijeda, 30. ožujka 2016.

Volim Ženu,Ali Ženinoj Sestri Nisam Oprostio - I Dio

Zovem se Goran,imam 35 godina i živim u Novom Sadu.Oženjen sam i imam 2 ćerke i lepu zgodnu ženicu Ivanu.Ivana ima 30 godina. Lepo se slažemo i poštujemo.Sa njom imam dobar sex i nikad se nisam nešto žalio na kvalitet sexa.Moja žena ima sestru od tetke Draganu koja ima 33 godine i već duži period nema dečka.Ona inače radi kod mene u firmi.Kako je svaki dan viđam počeo sam polako da se ložim na nju. Naravno nisam to hteo da se primeti ali svaki put kada je vidim zamišljao sam kako bi je odvalio od kurca.Dragana inače izgleda veoma privlačno i zgodno.Ima kratku crnu kosu,dobru guzu i lepe noge.Sise nisu neke mamutske ali daleko od toga da nema šta da se „mesi“.Kada dođe kod nas kući u goste ili mi odemo kod nje,stalno nam se žali kako nemože da nađe dečka,tj svi koji je startuju su neki kreteni pa nema volje da se bakće sa njima.Jednom prilikom kada smo bili kod nje rekao sam joj naći ćeš dečka ali nemožeš da ga nađeš ako slabo izlaziš uveče u grad.Pričali smo tako celo veče o svemu i svačemu a ja sam je svo vreme merkao i gledo čas u noge čas u dupe kada bi ustala sa fotelje.Mislio sam u sebi kakve bi sve poze primenjivao na njoj. PROČITAJ CJELU PRIČU

Nema komentara:

Objavi komentar

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...