utorak, 12. travnja 2016.

Bili Smo Ljubavnici, Oboje Pod Okriljem Braka

Bili smo ljubavnici, oboje pod okriljem braka. Moj je bio uklopljen u suprugov dugi niz godina, sav sazdan od supruznistva, zatvoren u cauri domacinstva. A njegov…E, on je ocekivao rutinsko tucanje, a uleteo u dramu. Ljubavnici se ne srecu negde na kraju, oni zive jedno u drugome od samog pocetka… Zaprepascenje zbog njegovih usana na mojim, proslo je kroz mene kao munja, paleci nesto u meni, nesto izvan svakog razuma, mocnije od bilo kakve prosaptane neznosti. Znala sam da sam u nevolji. Osecala sam se kao da padam kroz vazduh. Ipak, nije me plasilo. Umesto toga osecala sam kao da zelim jos. Nisam se secala kad smo se svukli. PROČITAJ CJELU PRIČU

Nema komentara:

Objavi komentar

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...