srijeda, 6. travnja 2016.

Na Plaži Me Nabijao Kako Sam Željela

Dugo nisam verovala u letnje ljubavi, koje se radjaju za vreme letovanja, sve dok se to meni licno nije dogodilo. Upoznali smo se u vodi, dok smo pilvali i onako iz daljine smeskali jedno drugom.Nasavsi se pod vedrim nebom u sred bela dana i okruzeni mnostvom ljudi oko sebe, nismo nista drugo mogli da uradimo sem glupog i klasicnog upoznavanja. Ipak, pogledi, odmeravanje i sporo ispustanje ruke, odavali su veliku privlacnost i pozudu. Kada se covek nadje na moru, jedino mu se jede, spava i tuca. Ovo poslednje je u tom trenutku bilo ono sto sam najvise pozelela, a ne stereotipno upoznavanje. Kao da covek ima nesto od toga sto zna cime se bavis, kako se zoves, ako mu je tucanje jedina stvar koja mu se vrti u glavi. PROČITAJ CJELU PRIČU

Nema komentara:

Objavi komentar

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...