četvrtak, 5. svibnja 2016.

50 nijansi sive je sitnica nakon ovog kretena



Do sada smo probali svašta u sexu,klasiku,oral anal ,trojku,četvorku, blaže S/M igrice ali to nije bilo sve,Tek sam pomislila da je Markovoj mašti kraj on mi servirao nešto novo.
Izašli smo u šetnju,razledali malo i spontano se uputili ka plaži,tu smo se par puta žestoko pojebali dok smo se zabavljali. Pomislila sam kako bi bilo lepo to ponoviti. Letnje veče,topao povetarac,muzika u daljini , ma sve kao nekada. Marko me je držao za ruku i rekao da ima jednu želju ali da misli da je to mnogo da traži od mene. Gotovo je već me zainteresovao,molila sam da mi kaže šta je u pitanju a on je odugovlačio. Pa neće ti se svideti ,pa nisi ti za to,puno je da tražim to od tebe i sve tako a ja sam postajala sve radoznalija.


Nema komentara:

Objavi komentar

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...