petak, 30. lipnja 2017.

Mi volimo starije i iskusne muškarce - II dio

Mi volimo starije i iskusne muškarce - II dio
Erotske priče - Bilo je prošlo podne kad sam se probudio. Ivona i Dolores su još spavale, a soba je mirisala na seks, znojna tijela i požudu. Srećom pa sinoć nisam previše popio, tako da me nije glava rasturala. 
Polako sam ustao i otišao na wc, a dok sam pišao primjetio sam po kurcu tragove ruža za usne i osmijeh mi je prešao preko usana. 
Stvarno su bile fenomenalne. Vratio sam se u sobu i malo uživao u pogledu na njihova divna tijela, te sam osjetio da mi se i kurac budi, ali sam se trgnuo, navukao donji dio trenirke i spustio se do kuhinje, te napravio kavu. 
>> Mi volimo starije i iskusne muškarce - I dio
Vratio sam se sa kavom u sobu, a izgleda da je miris svježe kave djelovao na njih, pa su se počele buditi. Poželio sam im dobro jutro ili bolje rečeno, dobar dan, a one su mi se široko osmjehnule. Upitao sam ih da li su gladne, a na njihovu potvrdnu konstataciju da bi pojele i vola samo sam se spustio do kuhinje i napravio nam jelo. Nakon dvadesetak minuta su se spustile u kuhinju potpuno gole, omotane samo ručnicima i brzo se smjestile za stol. 
 
Tijekom doručka/ručka smo razgovarali o njihovom fakultetu, odakle su, meni, mom propalom braku, mom poslu i slićno. Tako sam saznao da je Dolores iz Pule, a Ivona iz Buzeta. Poznavao sam oba grada, pa sam uskoro i pobliže saznao gdje žive. Nakon doručka, tj ručka, su predložile da se vratimo u krevet. Rekao sam da pospreme kuhinju dok ja presvučem krevet. Taman sam završio sa krevetom i otišao u kupaonicu na brzinsko tuširanje kad su stigle njih dvije. Ostavile su ručnike na podu i izvalile se na krevet, te se počele ljubiti i maziti, a kad sam izašao iz kupaonice već su bile u pozi 69 i ja sam malo zastao, te uživao u njihovom međusobnom lizanju. 

Kurac mi je već dobro stršao kad sam odlučio pridružiti im se. Čim sam sjeo na krevet odmah su se razdvojile i prišle mi, te mi se obje bacile u zagrljaj. Nismo se dugo ljubili, jer su se ubrzo bacile na moj kurac i počele ga zdušno lizati i ljubiti, te mi... Pročitajte više

Nema komentara:

Objavi komentar

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...