petak, 30. lipnja 2017.

Palim se na mlade decke

Palim se na mlade decke
Matorke priče - Bila je to kasna subotnja večer kada sam prvi puta naletila na ovo prekrasno, mlado stvorenje. Nedavno sam se preselila u novi apartmanski kompleks, i navikavala sam se na okolinu, koja se naizgled sastojala većinom od starijih ljudi, i oženjenih parova s malom djecom. To je bila nesumnjivo promjena u usporedbi s mojim starim mjestom, gdje su vrvile kasne zabave i stranci se upuštali u nemoralne čini po slabo osvjetljenim hodnicima. To je bila sigurno jedina stvar koja mi je nedostajala, jer sam se zaista zbližila s tim alternativnim stilom života. Uživala sam u grijehu koji se odvijao, i uvijek sam bila željna i sposobna da pronađem voljnog para. Najviše sam voljela mlade; vrvili su svojim seksualnim sklonostima, oružani tvrdim, isklesanim tijelima. Njihova mlađahna zaigranost me tako napaljivala, kada bih slušala njihove usne pune priča kako šapuću zadovoljno.. . prekrasne žene s kojima su bile.. . pijana sjećanja seksa sa strancima iz barova.. . i „znanje“ kako učiniti da žena zaista vrišti od zadovoljstva. Ali dio koji mi se najviše sviđao jest njihovo slamanje u mojim plahtama, ostavljajući trajan ožiljak u njihovim osjetljivim umovima. 
Čim sam ga ugledala, znala sam, on je sljedeći. Bio je u svojim kasnim 20-ima, sa tamnom kosom, tamnim očima, i markantnim licem. Odjeven u crno odjelo, izgledao je kao da je tek izašao iz jednog od onih elitnih klubova. Kad se okrenuo i nabacio mi suptilan osmjeh, vidjelo se da zna kako je privlačan. Bio je to mladić koji je vjerovatno bio sa stotinama cura, svaka željna njegove pažnje, i pričajući kako su sretne što su mogle spavat s njim. Zrak tihe senzualnosti je bio oko njega, dok sam ga gledala kako otključava i ulazi u svoj stan, a misli su mi letile 100 na sat. 
 
Nakon toga bi ponekad prošli jedan pred drugog u hodniku, malo časkajući, a ubrzo smo saznavali više i više jedno o drugome. Ne začuđujuće, imao je karakter prikladan za taj dobar izgled; šarmantna arogantnost neke vrste, pričajući šale za k... Pročitajte više

Nema komentara:

Objavi komentar

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...