petak, 30. lipnja 2017.

Pomogao sam kolegici sa posla i ona mi ga je popušila

Pomogao sam kolegici sa posla i ona mi ga je popušila
Erotske priče - Radio sam u obiteljskoj firmi u kojoj je direktorica, a ujedno i vlasnica bila moja punica. Supruga mi je isto radila u firmi, ali je trenutno bila van zemlje već duže od godine dana, te je neće biti još par mjeseci. 
Inače u firmi su bile sve žene, uglavnom udate ili starije, te samo jedna koja je još bila solo. Ja sam bio jedini muški, uz informatičara koji je dolazio dva puta tjedno ili po potrebi. 
Ja kod njih nisam ništa pokušavao jer sam se držao one devize naših starih, koji su valjda to iz iskustva sročili.. . 'Ne seri tamo gdje jedeš' ma koliko vulgarno zvučalo, bilo je točno. 
Nije da cure nisu bile zgodne, daleko od toga, ali ovo je bilo malo mjesto i svi su sve znali, te je bilo nemoguće nešto napraviti, a da se za tjedan dana ne sazna. Doduše, meni su jaja bila prepuna, jer sam zadnji seks imao prije par mjeseci kad je supruga bila kod kuće. Do pražnjenja jaja sam došao sasvim slučajno i to sa jedinom solo ženskom u firmi. Zvala se Gita, inače skraćeno od Brigita, i bila je zgodna plavuša, niža od mene za dvije glave, bujnih sisa i poveće guze. Bila je komad i normalno da mi je zapela za oko, ali sam se ipak držao na distanci. 
 
Dakle, jedan dan, uobičajen kao i ostali, došla mi je punica oko 11 sati i rekla da vozim Gitu na hitnu, a na moj upitni pogled samo je rekla da joj je pozlilo. Došao sam u njen ured i vidio da je potpuno blijeda zavaljena u stolici, sa nogama na drugoj stolici. Podigao sam ju i uz pomoć kolegice odveo do auta, te na hitnu. Tamo ju je preuzela doktorica, te su joj dali infuziju i još par inekcija, te mi je doktorica rekla da ima jaku menstruaciju i gubitak krvi, te da ju vozim kući i da bi sutra trebala biti sasvim OK. Javio sam punici i ona se složila sa time. 
 
Ukrcao sam ju u auto uz pomoć sestre i krenuo. Živjela je dvadesetak kilometara u jednom selu, pa sam krenuo tamo. Ne zmnam šta su joj dali, ali uskoro se povratila i počela bljezgariti. uto sam primjetio da joj je rasporak na hlačama otvoren, a... Pročitajte više

Nema komentara:

Objavi komentar

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...