utorak, 4. srpnja 2017.

Lezbijke su me vezale i onda su se seksale ispred mene

Lezbijke su me vezale i onda su se seksale ispred mene
 
Dok sam studirao stalno sam bio okružen djevojkama i stalno sam se družio s njima. Tako jedan dan me zvala prijateljica da dođem do nje navečer da zajedno učimo. Nakon faksa otišao sam kući, odmorio se te se spremio. Spremio sam svoj laptop u ruksak te sam pošao kod nje.
 
Došao sam kod nje i nije bila sama, bila je još jedna prijateljica s njom. Pozdravio sam ih i sjeo s njima. Izvadio sam laptop i dogovorili smo se odakle ćemo početi. I počeli smo učiti. Prošlo je oko sat vremena kad su one počele nešto šaptati, uspio sam čuti samo:
- "Hoćemo li?"
zatim su se počele ljubiti. Nisam mogao vjerovati svojim očima. Zatim su me pogledale onako zločesto i jedna se počela ljubiti sa mnom dok mi je druga vezala ruke za stolicu tako da sam bio bespomočan.
 
Prestala me ljubiti i udaljila se od mene, tek onda sam shvatio da se ne mogu micati. Počele su se smješkati te ponovno ljubiti. I počele su se skidati predamnom. Ljubile su se i gledale moju reakciju. Zatim je jedna legla na krevet a druga ju je počela lizati cijelu. Igrala se s njom i znala je sve što joj paše. Meni je kurac bio toliko tvrd izgledalo je da će pokidat hlače. One su to vidjele i jedna je došla i počela me dirati po kurcu preko hlača da budem još napaljeniji. 
 
Zatim se vratila do druge i počela ju lizati i gurati joj prste u pičku. Zatim joj je sjela na lice te je ona nju lizala. Namjestila se u pozu 69 tako da je jedna bila guzom okrenuta prema meni. Toliko su me palile da je postalo mučenje. Ostale su tako neko vrijeme. Nakon toga su počele trljati pičku o pičku i stenjale su obje od užitka. Ja nisam više mogao izdržati i one su to vidjele. Prišle su obje i skinule mi hlače i boxe, a moj kurac je uspravno stao. Malo su ga drkale i rekle evo da te ne mučimo više.
 
Zatim je jedna izvadila vibrator a druga je stala u doggy pozu guzom okrenutom prema meni. Počela joj je gurati vibrator u pičku tako vješto da je ova odmah počela stenjati. Počela je brže gurati vibrator u nju i vidio sam kako ... Pročitajte više

1 komentar:

  1. Gelukkig nieuwjaar allemaal, mijn naam is Lucija uit het Kroatisch en ik ben een dokter en ik ben 45 jaar oud. Lees alstublieft mijn ware getuigenis van het leven. Ik heb de positieve intentie dat deze informatie iemand zal helpen die dit artikel leest, om binnen twee dagen een gebroken huwelijk te herstellen en de verloren liefdesrelatie te herstellen. Na jaren een relatie met Paul te hebben gehad, maakte hij het uit met mij, ik deed er alles aan om hem weer van me te laten houden, maar alles wat ik deed was tevergeefs, ik wilde hem zo graag vanwege de liefde die ik voor hem heb , Vroeg ik hem met ik beloofde alles wat ik had, maar hij weigerde. Ik legde het probleem uit aan mijn collega op het werk en zij stelde voor dat ik me liever tot een liefdes-tovenaar wendde die me kon helpen zijn liefde terug te geven, maar ik ben het type persoon dat nooit dacht dat een deel van liefdesspreuken bestond of werkte, ik had geen keuze maar om het uit te proberen, stuurde ik een e-mail naar het spellcaster-kanaal en hij vertelde me dat het geen probleem zou zijn dat alles drie dagen geleden goed zou komen, dat mijn ex drie dagen geleden terug zou zijn, hij gooide een liefdesbetovering in de lucht en verrassend genoeg was de tweede dag rond 3.00 uur. De ex-minnaar belde me op mijn mobiele telefoon, ik was zo verrast dat ik het telefoontje beantwoordde en hij zei alleen dat hij zoveel spijt had van alles wat er gebeurde dat hij wilde dat ik bij hem terugkwam omdat ik zo veel van me hield. Ik was zo blij en dus begonnen we gelukkig samen te leven. op deze manier kun je contact met hem opnemen als je hulp nodig hebt, je kunt contact met hem opnemen met dit e-mailadres: dralaba3000@gmail.com of contact met hem opnemen via whatsapp: +2349071995123 ... :) .. :) .. :) .. :) .. :). . :)

    OdgovoriIzbriši

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...