utorak, 4. srpnja 2017.

Na praksi u kancelariji

Na praksi u kancelariji
Tjedan prije božićnih praznika, radio sam sa svojim prijateljem u jednoj lokalnoj firmi. NIje bilo previše posla no to nam je i zapravo odgovaralo jer smo znali da naš rad neće biti plaćen. U razgovoru s jednim kolegom s posla smo saznali za domjenak koji će se održati u petak i pomislili smo si: "ako već nećemo biti plaćeni bar ćemo se pošteno napit i najest.". U kancelariji su uglavnom stariji ljudi i to muškog spola pa se nismo ničemu nadali, ali smo iz zajebancije rekli kolegama da pozovu svoje kćeri ako imaju od 16-22 (imali smo tada 18 godina) što se naravno nije dogodilo. Prijatelj mi je predložio da se lijepo obućemo jer postoji šansa da se sprijateljimo s kojim šefom pa ako nam bude trebao posao da se u budućnosti snađemo. Znao sam da su vjerojatnosti male, ali sam se složio. 
Na domjenak sam došao dobro sređen u plavoj košulji, ali kad sam došao tamo shvatio sam da sam bio gotovo jedini takav jer i moj prijatelj nije mogao naći ništa "posebno" za obuć. Pošto sam bio u prostoriji punoj stranaca zapravo me nije bilo ni briga. Čim sam došao na domjenak i pozdravio se sa par ljudi prijatelj mi je rekao da pogledam jednu žensku iz firme. Nju sam vidio i prije na poslu i bila je jako zgodna, ali nikad je nisam vidio ovako sređenu. Ona je bila plavuša, oko 160cm visoka, najvjerojatnije u drugoj polovici dvadesetih. Nosila je usku crvenu haljinu sa jako dubokim dekolteom kojeg je opravdavala činjenica da su trake sa haljine pomalo prekrivale gornji dio, najlonke i duge crne čizme na visoku petu. Ja inaće nisam tip koji voli buljit u žensku i komentirat izgled na glas (inače sam uglavnom suptilan oko toga iako volim primijetiti dobro dupe),ali sada stvarno nisam mogao izdržati bez da komentiram s prijateljem njen izgled. Nas dvojca smo je non stop pogledavali (kao i svi ostali). Jednostavno nije bilo moguće skinuti pogled sa dupeta koje se savršeno ocrtavalo u toj uskoj haljini. Bio sam siguran da je znala da smo je gledali jer je zračila samouvjerenosti (ipak smo... Pročitajte više

1 komentar:

  1. Hallo, gelukkige nieuwjaarsvrienden, dit is mijn getuigenis. we zijn 5 jaar getrouwd en 9 jaar samen. We waren 4 maanden gescheiden. Hij wil eruit en is niet bereid om ons huwelijk te redden. We waren een geweldig stel (ik geloofde daar tenminste in) en we maken zelden ruzie. Maandenlang voordat hij het huis verliet, was hij zo inactief en sliep hij veel. Ik realiseerde me dat ze een emotionele band met iemand had en bevestigde dat ze zich tot haar aangetrokken voelde. Toen zei hij dat hij niet langer verliefd op me was en dat hij niet bij mij kon wonen. Ik bad, huilde, enzovoort, maandenlang. Ik had zo veel hulp nodig en ik wil mijn man terug. Ik was op internet aan het surfen toen ik een getuigenis van een dame zag over hoe dr. Alaba een geweldige tovenaar was die vleesbomen hielp genezen en dat ze haar eigen kind de herstelde vrede in huis kon laten veranderen. ze liet zijn contact achter en ik kopieerde hem, aanvankelijk was ik wantrouwend over het contact, maar ik heb echt een permanente oplossing voor mijn probleem nodig, dus stuurde ik hem een ​​bericht waarin ik mijn situatie uitlegde, hij zei dat ik ervoor moest zorgen dat mijn man terug zou komen mij als ik zou handelen zoals hij me had opgedragen, ik deed alles wat hij me zei te doen en op de vierde dag ontving ik van hem een ​​verontschuldigingstekst waarin hij zei dat hij niet wist wat hem overkwam, die avond keerde hij naar huis terug en bad voor al zijn wandaden en
    sindsdien zijn onze liefde en huwelijk sterker geweest. Ik wil de grote tovenaar Dr. Alaba bedanken voor zijn goede werk en weer geluk in het leven. Als je hetzelfde huwelijksprobleem hebt of als je andere problemen hebt die je onder druk zetten, neem dan vandaag nog contact op met Dr. Alaba op het e-mailadres: dralaba3000@gmail.com of neem contact met hem op via
    whatsapp: + 2349071995123. In staat om alle spreuken uit te voeren die je denkt, ik ben een levend getuigenis .................

    OdgovoriIzbriši

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...