utorak, 4. srpnja 2017.

Nastavak seksanja sa kcerkom i njezinom mamom

Nastavak seksanja sa kcerkom i njezinom mamom
Erotske priče - Nakon nekog vremena i odmora došao sam sebi. Gledao sam ih.. . kćer i mama.. .. da sam ih sreo pojedinačno ne bih se libio.. . mlađe je slađe. 
 
A ovako.. . Marija me više privlačila od Ljubice. 
 
Imala je tijelo zrele žene. Veće grudi od Ljubice a guze su im bile podjednake. Normalno Marijina nešto veća i opuštenija. Ipak je bila starija ali i zgodnija. Pitao sam se, koji ti je drek, uživaj a ne opterećuj glavu glupostima. I nisam htio, ali Marija me užasdno privlačila. 
>> Iznenadila me mlada tajnica i njezina mama
Razmišljao sam što da radim a onda je donja glava donijela odluku.. .. 
 
- Dođi, rekao sam joj. Gledala me i izgovorila.
- Za tebe sve. A poznavali smo se sat vremena. 
 
Kleknula je .. . uzela ga u usta i počela igru s njim. 

Rastao je u njenim usnama i a ja sam očekivao puno više. Ljubica je sjedila sa strane, pila čašu vina i smijulila se.. A ipak je ona bila „kriva“ za sve ovo. Razmišljao sam, koliko mi je mozak radio, da joj se trebam odužiti.. . ali kako.. . 
 
Marija je pušila moju kurac.. .. a on je rastao i rastao.. .. mislim da gotovo nikada nije bio toliki. Kao da se produžio. Privukao sam Mariju.. . povukao sam ju na sebe i poljubio. Bio je to poljubac žudnje, poljubac želje.. .. poljubac koji se među nama osjećao.. Htio sam da se ne prekine. Uzdahnula je i pitala.. . koja je sretnica ona koja je uvijek sa mnom. 
 
Nema takve, odgovorih joj a istovremeno sam mislio.. . možda bi ona mogla biti ta. 
 
Znao sam da je zbunjena kao i ja.. .. ljubio sa njene grudi a onda ju privukao i povukao na sebe. To je bilo jednostavno. Stavio sam ga na ulaz njene ljepotice. Bila je doslovice mokra i jednostavno sam ušao u nju. 
 
Užitak je bio ogroman. Obuhvatila me svojim vaginalnim mišićima Osjećao sam se kao na sedmom nebu a onda sam shvatio da me netko ljubi.. .. i dok sam došao sebi.. . shvatio sam da se Ljubica trudi i pokušava me inspirirati. To nije bilo potrebno, jer Marija je bila moj target.. .. moja ... Pročitajte više

Nema komentara:

Objavi komentar

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...