utorak, 4. srpnja 2017.

Opasne igre sa udatom ženom

Opasne igre sa udatom ženom
Erotske priče - Prevara, Lea je bila strasna riba, upoznali samo se preko zajednickog prijatelja i odmah sam pomislio kako je moram imati. Plavuša dugih nogu, prelepog osmeha, grudi taman . starija od mene 7 godina ali po izgledu moglo se reci da je mlađa, prijatna i što je najbitnije video sam da imam šanse kod nje.
Ono što nisam odmah znao je da je udata i to za nekog opasnog krimosa. Posle mesec dana dopisivanja i par susreta bio sam siguran da cu je jebati, ali sam po njenoj situaciji u braku video da to moze da bude na duže staze pa nisam hteo da prenaglim i nesto zajebem! Uskoro je došao i taj dan! Pošto nam je razmenjivanje neznosti vec postalo rutina, koju samo obavljali po raznim zabacenim mestima njenog grada. A uvek oprezni, da nas ne bi sreo slucajno neki baja iz ekipe njenog supruga. Dogovorili smo se da to obavimo u mom gradu.
 
Ja sam obezbedio smestaj u švalerskim bungalovima Ribarskog ostrva. Dosla je svojim mercedesom na zadnji parking (uvek oprez) Izgledala je brutalno, u mini suknji njene duge noge su došle do punog izrazaja. Čim smo ušli u apartman počeli smo strasno da se ljubimo, nije mi trebalo puno da se napalim. Osetila je to i počela polako da mi mazi kurac preko pantalona i otkopčava šlic.
Čim je moja, osrednja, kita provirila napolje sagla se i polako počela da mi ga puši kao ni jedna do tada. Seo sam na krevet, dok je ona čučala ispred mene sa mojom kitom u ustima, i prepustio se čarima njenog umeća. Pušila je, lizala, sisala i kitu i muda kao da nikada do tada nije to radila, jedva sam uspevao da se kontrolišem da ne svršim svakog momenta. Polako sam skinuo svoju pa onda i njenu odeću, pokušavajući da je što manje prekidam u „poslu“.
Ja potpuno gol a ona samo u donjem vešu i čarapama (koje obožavam na zgodnim ženama). -Sada je na mene red!- rekoh joj namestajući je da zamenimo uloge Počeo sam de joj ližem predivnu mirišljavu pičkicu i to mi je oduvek jako dobro išlo. Kako sam ja počeo da je ližem tako se ona počela uvijati i stenj... Pročitajte više

Nema komentara:

Objavi komentar

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...