srijeda, 4. ožujka 2015.

Moja djevojka na redaljki

Ovo je priča o mladoj zgodnoj pički koja voli prljavi seks vise od ičeg sto ste ikada vidjeli u zivotu. Vrlo dobro zna da je drolja, no najvise voli biti kurvetina muskarcima koji misle da si nikada ne bi mogli priustiti takvu zensku. Tako je, jebe se sa sto ruznijim i smrdljivijim tipovima, i to ekstra bolesno…
Da vam prvo kazem nesto o Korini. Vjerojatno bi rekli da pati od nezasitne gladi za seksom. Nije to zelja za bilo kakvom sevom, vec nastranim i izuzetno prljavim jebačinama. sto je ogavnije, njoj je bolje. Iako sam je upoznao tek prije nekoliko tjedana, svaki dan s njom predstavlja novu seksualnu avanturu. Čini se da ne postoji nista sto ona bi napravila.
Jednog dana kupovao sam seks magazin s oglasima, i jedan od tih kontakata posebno mi je privukao paznju. Kasnije navečer pokazao sam ga Korini koja se isto zapalila,  s gbzirom da je mirisalo na jednonocnu prostačku sevu, bas kako ona to najvise voli.
Nazvao sam da vidim o čemu se radi, i tip koji se oglasio, neki Stanko, rekao mi je da trazi djevojku koja ce zadovoljiti hrpicu frajera… koji, kako je dodao, bas i ne izgledaju kao Brad Pitt. Radi se o muskarcima koji praktički i ne seve, bas zbog svog izgleda… Bez i da je pitam, ugovorio sam redaljku za isto veče.
Pozvali smo taksi i odvezli se na adresu koju nam je tip dao. Nikada nisam bio u tom dijelu grada, jer, iako se radilo o centru, kuca je bila smjestena u nekoj maloj sporednoj uličici koja je ličila na bombardirano tvorničko dvoriste.
Organizator tuluma čekao nas je unutra. Točno u jedanaest sati usli smo kroz zahrdjala zeljezna vrata, a Stanko nam je rukom pokazao da se uspnemo na gornji kat. Kroz glavu mi je proslo da je cijela ova priča prilično jeziva, i da uopce ne sluti na dobro. Pogledao sam Korinu pitajuci se jesam li je mozda uvukao u nesto sto je mozda previse i za bolesnu kurvu njenog kalibra. No, ona bi se i sama javila; nastranosti i prljavstine trebale su joj kao voda. Često je i sama govorila kako zeli da je «sto vise odurnih ti... Pročitajte više

Nema komentara:

Objavi komentar

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...