subota, 12. prosinca 2015.

Vadi ruku iz mojih gaća,brojim do tisuću


Došla je napokon i ta nedjelja. Sve je bilo spremno, otišla sam po frendicu na kolodvor, pripremile smo i posljednje sitnice i zaputile se pred ostatak ekipe. Popili smo piće za početak, za uspješan roštilj i nezaboravnu noć. Podijelili smo poslove: dečke je zapalo guljenje krumpira, mene salata, a cure… igranje badmintona. Šalili smo se, smijali, zabavljali. Uživali, kako to uvijek biva. Najeli smo se, popili pokoje pivo i prebacili se u kuću. Smjestili smo se po kaučevima i foteljama, ubacili film u DVD-player i nastavili uživati. To nam je ubrzo dosadilo, jer nismo pasivna ekipa. Odlučili smo se za drinking game. Nakon pola sata već samo svi bili pomalo pripiti. Bilo je već prilično kasno, svi su se zavukli u svoj kutak, ili su drijemali ili su čavrljali. Ostala sam s Markom sama u dnevnoj sobi. On i ja smo uvijek bili nešto više od prijatelja, samo to nismo htjeli priznati ni sebi ni ostatku ekipe. Ipak, bili mi sami ili ne, iskre su frcale na sve strane. I tu večer smo se zezali i zadirkivali međusobno. Sada smo, napokon, ostali sami. U početki mi nije dao da legnem pored njega na kauč da gledamo film, pa sam se morala snaći. Naravno, nisam gubila vrijeme, ugurala sam se iza njega i bokovima ga pokušala izgurati sam kauča.

„a da zamjenimo mjesta, pa da ja guram?“-našalio se
„a, neće ići… pa da me izguraš sa kauča“
„ma neću. Ajde evo, legni pored mene.“ Napokon sam se izborila za svoje mjesto. Legla sam ispred njega, on me obgrlio rukom milujući mi struk.

„Marko, nemoj…“- zamolila sam ga „ znaš kakav to učinak ima na mene“
„znam, pa što…“
„kako bi bilo da ja tebe tako napaljujem“-upitala sam ga. Uzeo mi je ruku i položio na svoje međunožje. Ostala sam zaprepaštena. Ni sama ne znam je li to bilo zbog činjenice da držim ruku na njegovom kurcu, ili zbog toga što je taj kurac bio u punoj snazi, tvrd i nabrekao…
„ajme“ uzdahnula sam i zadrhtala. Pritisnuo me bliže k sebi, sad sam već mogla osjetiti njegov kurac na svojoj guzi… poljubio me u vrat, znao je od prije da me to pali. Polako mi je svukao majicu otkrivši mi trbuh i grudi u crnom čipkastom grudnjaku. Pomogla sam mu svući njegovu majicu i bacila se na istraživanje njegovog torza. Rukama sam plovila po njegovim mišićima, usnicama i jezikom mazila njegovu preplanulu i tako nježni kožu.
„a što ako netko naiđe“- prošaptao je. Tek tad sam i sama postala svjesna opasnosti. Vrlo lako smo mogli biti viđeni, no to je u meni budilo uzbuđenje, još veća doza adrenalina je počela kolati mojim žilama.


Nema komentara:

Objavi komentar

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...