ponedjeljak, 28. ožujka 2016.

Ljetovanje - I dio

Leto je, odlucio sam se za letovanje u Crnoj Gori. Konkretno u Herceg Novom, ostalo mi je u lepom secanju. Hotel odbacujem u startu, ne zelim da bud rob kucnog reda vec zelim potpunu slobodu. Volio bih da sam ranije snasao smestaj ali nisam, ne ide mi se na slepo zbog dece. Herceg Novi - Sanja, asocijacija za citav zivot, lepa asocijacija. Secam te se sa setom i osmehom na licu, nocnog dopisivanja i neprospavanih noci, ponudila si se jednom za stan ali nismo se dugo culi. Ma ko ga jebe, javicu se, saljem ti poruku na hang, nista. Do navece, nisam dobio poruku a onda kada sam vec odustao vidim tvoju porukicu. Cao, naravno da cu pomocu,obecala sam zar ne, a obecanje je obecanje. PROČITAJ CJELU PRIČU

Nema komentara:

Objavi komentar

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...