ponedjeljak, 28. ožujka 2016.

Nakon chata došao je kod mene

Jos pre godinu I po dana izasla sam iz duge veze,i samo sa tim deckom sam imala sex….Posle njega nisam zelela ni jednog…Mazila sam svoju pickicu svakoga dana ali nisam zelela ni sa jednim drugim deckom da se jebem. Jedne veceri citala sam erotske price I meni se javila zelja za sexom,to nije bilo prvi put ali je sada bila mnogo velika zelja…Otisla sam na chat,javio se neki lik I pitao da li hocu da hotujem sa njim,rekla sam da hocu…Njegove reci su me izludjivale,posto mi je spavacica bila kratka samo sam rasirila noge I trljala svoju pickicu… srednjakom pazljivo obilazila okolo rupice,izvadila sam prst iz pizde i slatko ga oblizala, Onda sam prst gurnula nazad u pizdu, ritmicki sam ga vadila i gurala, prvo polako a onda sve brze, pod svakim ulazom poskakivala sam citavim telom uz to treskajuci sisama, prst mi je sav bio ulepljen I miris moje pickice se sirio po sobi. Ocigledno je bilo da sam se blizila kraju te da zavrsim gurnem jos jedan prst u rupicu. Njegove reci su me izludjivale I ja pozelim da je on stvarno tu I da me jako nabija na kurac.Pitala sam ga da li bi dosao,i on je pristao.Stigao je za pola sata kod mene,a ja sam se za to vreme tusirala,obrijala svoju pickicu I iscekivala nepoznatog lika da me rasturi od kurca. PROČITAJ CJELU PRIČU

Nema komentara:

Objavi komentar

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...