nedjelja, 10. travnja 2016.

Gospodin Me Na Lošinju Naučio Loviti Komade

Blizim se cetrdesetim, ozenjen sam, zaposlen I nikada nisam prevario svoju suprugu. Poznata vam je ova recenica? Poznajete li jos nekoga muskarca koji bi svoju pricu poceo istom recenicom? Da, velika vecina mojih vrsnjaka bi svoju zivotnu pricu pocela upravo ovakvom konstatacijom. Priznacete, pocetak koji obecava mnogo dosade I prica od koje bi sigurno pobjegli. No moja prica nema takav pocetak, ja sam imao srecu sto sam se u pravo vreme nasao na pravom mjestu I sa pravim covjekom... PROČITAJ CJELU PRIČU

Nema komentara:

Objavi komentar

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...