subota, 2. travnja 2016.

Moj Muž I Ja Imamo Vrlo Otvoren Brak

Moj muz i ja imamo vrlo otvoren brak,tako da se često zna desiti da on ode na poslovni put po nekoliko dana sa svojom sekretaricom ili nekom pratnjom iz firme.Naravno s obzirom da je vrlo lep i privlacan stalna je meta zena . Kako rekoh otvoreni brak, ne ljutim se jer mi on uvek isprica sve svoje sexualne avanture ne samo na putu nego i one koje se dese u toku rucka izlaska itd. Takodje i ja njemu se ispovedam odnosno pricam avanture koje mi se dese. Obicno navece dok lezimo u krevetu zagrljeni ja mu do u detalje ispricam dogadjaj koji ga jako napali tako da se znamo jebati i po nekoliko sati. Jedna takva avantura se desila letos,muz je ostao kuci a ja sam zajedno s kolegama s posla isla na exkurziju ( u pitanju je jedna srednja skola profesorica sam fizike) koju organizujemo svake godine. Ove godine je to bila Grcka. PROČITAJ CJELU PRIČU

Nema komentara:

Objavi komentar

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...