petak, 1. travnja 2016.

Šta Mi Rade Frendice Moga Sina

Nagurao sam 43. Zena,dva sina,posao,hobi,roditelji…ludnica.Svi nesto traze,pare,paznju,vreme… Rastrzan izmedju zelja i mogucnosti,porodice i mlade sestre sa urgentnog,poceo sam da se gubim i zarko sam zeleo promene. Nisam ocekivao ali one su bile tu samo ih ja nisam primecivao. Leskareci toplo subotnje posle podne,zeleo sam da mi niko ne dodje,ne zelim nikog da vidim niti cujem.Mir. I kad sam mislio da su mi zelje ispunjene:Marko…Cvrkutavi glasici curica od 18 godina,Dragane i Irene,drugarice moga sina. -nije tu,u Beogradu je kod tetke-ogovorih nadrdndan iz sobe. -A tetka Biljana ?- nije ,svi su tamo i sutra se vracaju,sta vam treba- sad odgovaram sa terase i sacujuci male damice.Dragana,kcer moga skolskog rivala i ne bas dobrog druga ali eto deca se druze,lepa sa dugom crnom kosom,krupnim okicama,poprilicno velikim sikama i kukovima izrazenim i zenstvenim a ispod njih lepe duge nogice razvijen zahvaljujuci rukometu koji je igrala.Neodoljivo me je podsecala na Moniku Beluci.Irena sasvim suprotno krakata plavusa sa skoro belom kosicom na malom a lepuskastom licu. PROČITAJ CJELU PRIČU

Nema komentara:

Objavi komentar

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...