nedjelja, 3. travnja 2016.

Studentski Grupni Seks

Sada imam 19 godina,brineta,zelenih ociju,idealnih mera,ali nikad sexualno zadovoljna… Citajuci ove vase price,pozelela sam da i ja napisem svoju i evo me. Prva godina fakulteta je uveliko pocela.Krenula su predavanja a i sklopljena su nova poznanstva.Tu sam upoznala moju sadasnju najbolju drugaricu Anu.Ona je crnka,prelepih crta lica i slicne gradje kao i ja.Cim smo se upoznale shvatile smo da se veoma dobro razumemo i slazemo,samo nisam znala u kolikoj meri se slazemo. Krenule su i studentske zurke,koje nismo propustale,i stalno smo pijane zavodile momke oko sebe,kad-kad se i strasno poljubimo.Sve dok jedne veceri sa njom nisu posla i njena dva druga,Aca i Nenad.Kada sam videla Acu odmah sam se napalila jer je decko izgledao savrseno,svaki misic na svom mestu,dok je Nenad bio malo puniji.Posto je zurka propala otisli smo kod Nenada u stan,jer je jos uvek bilo rano da se vratimo kuci. PROČITAJ CJELU PRIČU

Nema komentara:

Objavi komentar

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...