utorak, 5. travnja 2016.

Žena Mi Ispričala Istinu Sa Kime Je Sve Spavala - I Dio

Koliko puta smo slušali priče,kako je neko “natakao” nečiju ženu, koja se jebe “ko luda”, a pri tome , eto, on kod kuće ima pravu sveticu i domaćicu. Da,da…kako da ne. Pola njih ne zna pravu istinu o svojoj ženici.Tako ni ja nisam znao ništa o mojoj dragoj ženici Zdenki dok mi se nije desio “sudar sa istinom”…Bilo je to davno,još na početku našeg braka, ja bi slučajno čuo priče od da je moja draga bila mali vrag kao devojka,što me nije posebno smetalo,dok tokom seksa nismo počeli priču o tome. Ja sam je “slučajno” upitao kako to da je tako dobra jebačica,a ona kao da je to očekivala reče: PROČITAJ CJELU PRIČU

Nema komentara:

Objavi komentar

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...