četvrtak, 21. travnja 2016.

Sve Ću Raditi Što Tražiš

Zovem se Sandra, imam 18 godina i ispričaću vam šta mi se desilo pre par meseci…Neću sebe da opisujem jer mi je nekako glupo ali svako mi kaže da sam dobra riba… Bilo je leto, veoma topao dan, bila sam sa drugaricom Anjom u kafiću i ona mi je rekla da treba da dođe neki njen drugar.Posle jedno 15-ak minuta došao je…Zvao se Marko.Imao je 32 godine, bio je visok oko 185-190, kratko ošišan, nabildovan.Anja mi je rekla da ga je upoznala na nekom splavu pre par dana i da su razmenili telefone…Posle nekog vremena smo se razišli i on je uzeo moj broj.Sutradan posle podne me je nazvao i pitao da izađemo.PROČITAJ CJELU PRIČU

Nema komentara:

Objavi komentar

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...