utorak, 5. travnja 2016.

Žena Mi Ispričala Istinu Sa Kime Je Sve Spavala - II Dio

Čudio sam se sam sebi. Bilo je neverovatno koliko sam se ložio na bezobrazluk i iskrenost svoje drage ženice Zdenke. Iako je bilo jasno da je u pitanju prava lomikurka, njene jebačke avanture su bile pravi afrodizijak za mene.Nije mi smetalo ništa, samo sam hteo da čujem kako je svoje jebače ostavljala bez daha i sperme.Ona je znala koliko sam “navučen” na njenu mesnatu i mirisnu pičku, pa je bez imalo blama pričala o sočnim jebačinama. A kad mi je rekla da je bilo jebanja sa strane, dok smo u braku, nije mi bilo svejedno, ali uživanje nije bilo manje, pogotovo kad sam saznao da to i sada traje, da voli da se kresne kad ima dobru priliku .Ova se priča odnosi na jedan period kad smo se razdvojili,skoro razveli,a ona je otišla da radi na more. PROČITAJ CJELU PRIČU

Nema komentara:

Objavi komentar

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...