utorak, 4. srpnja 2017.

Kako je djevojka postala kurvica 2

Kako je djevojka postala kurvica 2
 Ja i Marko smo se u seksu oduvijek slagali, isprobavali smo razne stvari, na raznim mjestima, sa raznim igračkama, ma sve što bi jedan par trebao probati. Međutim, pošto smo u vezu ušli relativno rano, sa 19 godina, i jedno drugom smo prvi u svemu, uvijek sam osjećala da sam možda nešto u životu propustila, tj. kako da znam jel ovo što sad imam savršeno ukoliko nisam probala ništa drugo, ako me razumijete. Marko je na sreću bio jako dobar i omogućio mi da probam neke nove ljude i stvari, a meni se to jako svidjelo i mislim da sam sad postala nezasitna, kao prava mala kurvica. Događaj koji opisujem se dogodio neposredno nakon prvog grupnjaka koji sam doživjela.
I DIO: Kako je djevojka postala kurvica
Početak proljeća, sve se budi, a nakon svih obaveza na faksu koje nas pogađaju u drugom mjesecu, početak trećeg je kao svjetlo na kraju tunela. Odlučili smo se negdje otputovati na tjedan dana odmora i izbor je pao na jedno mjesto pokraj Crikvenice. Rezervirali smo smještaj i karte, spremili se i sredili, te je vrlo brzo došao i dan polaska. Jedan dio puta smo odlučili ići vlakom jer je jeftinije a i ugodnije za putovati. Ukrcavši se u Zagrebu, ništa nije slutilo da će ovaj put biti išta drugačiji od inače. Međutim, bila je iznenađujuće velika gužva te smo ja i Marko prošli skoro 3 vagona dok smo naišli na kupe u kojem je bilo dva mjesta. Unutra su već sjedila četvorica muškaraca po mojoj procjeni od 45 - 50 godina, prosječnog izgleda. Pitali smo ih jeli slobodno, kad su rekli da je, smjestili smo kofere te sjeli sa njima. Trojica su sjedila nasuprot mene, jedan do prozora, onda ja, te Marko odmah do vrata. Vrijeme je bilo zatoplilo tako da sam na sebi imala laganu bijelu haljinicu, a ispod (pošto to pali Marka a u zadnje vrijeme jako i mene) mrežaste crne samostojeće čarape, na izdepiliranu macu sam obukla crne tangice, nisam nosia grudnjak jer više volim da su slobodne a na nogama sam imala bijele starke. Počeo je put, Marko i ja smo imali nešto vina koje smo odluči... Pročitajte više

1 komentar:

  1. Hallo allemaal, mijn naam is LUCIJA, ik ben 20 jaar getrouwd met mijn vrouw en we hebben twee zoons, 16 jaar ouder en 11 jaar jonger. Mijn man hield heel veel van me, maar hij raakte zo ver dat hij een affaire kreeg met een vrouw die haar collega is. Ik had het me nooit voorgesteld, maar op de een of andere manier veranderde zijn houding ten opzichte van mij en de kinderen, zijn late aankomst van het werk zette me aan het denken, zelfs op mijn 20e huwelijksverjaardag in maart blijf ik weg van seks, zoals we beloven te doen op de bruiloft op de verjaardag, 15 dagen voor de huwelijksverjaardag, gaf hij toe seks te hebben gehad met zijn collega. Hij bracht haar naar mijn bed toen ik geen werk had, dat betekent dat mijn gevoelens volkomen waardeloos waren, mijn mentale toestand is vol pijn, ik denk niet dat ik de pijn kan vergeten en herwinnen, deze vrouw had de volledige controle over hem en Ik heb dat nooit met geweld willen doen, ze wil me voor zich winnen als ze scheidt, ze zei dat ze jaloers is op onze relatie en me zal ruïneren door mijn man te krijgen. Ik moest erover praten met een vriend die me vroeg om een ​​goede spell-tovenaar te vinden, allereerst geloofde ik nooit in deze spellingsremedie, maar ik moet het proberen totdat ik DR ALABA tegenkwam op internet over hoe hij dat hielp veel mensen om terug te gaan naar mijn ex en me te helpen de relatie te herstellen en mensen gelukkig te maken in mijn relatie en enkele andere verhalen over geestelijke ziekte en meer, ik legde mijn situatie aan hem uit en hij hielp me wat gebeden uit te voeren, wat kruiden en wortels en het kleine offer dat ik bracht, en binnen drie dagen kwam hij terug om zich te verontschuldigen en het was net een wonder voor mij.
    Heb je hulp nodig in je relatie, zoals de terugkeer van een man, vrouw, vriend, vriendin, het winnen van de loterij, kruidengeneeskunde voor ziekte, HIV, SPD, astma, artritis, vleesbomen, beroerte of welke ziekte dan ook, spiritueel probleem , Promotiewerk, Kijkers die mijn bericht lezen en hulp nodig hebben bij levensuitdagingen, kunnen contact opnemen met DR ALABA en je zult blij zijn dat je dat hebt gedaan.
    E-mail: (dralaba3000@gmail.com) Je kunt hem ook Whatsappen op +2349071995123. neem vandaag nog contact op met deze geweldige man en los uw problemen 100% op.

    OdgovoriIzbriši

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...