utorak, 4. srpnja 2017.

Moj dečko me je dao prijateljima za njegov rođendan *ISTINITA PRIČA*

Moj dečko me je dao prijateljima za njegov rođendan *ISTINITA PRIČA*
GANGBANG PRIČE
Moj dečko me je dao prijateljima za njegov rođendan
 
Zovem se Andrea i imam 19 godina.Resila sam da vam ispricam sta se dogodilo prosle godine u Julu, tacnije kako sam izgubila nevinost.Mnogi koji me prvi put vide u zivotu rekli bi da je nemoguce to sto sam ostala do 18 godine nevina s obzirom na moj spoljasnji izgled.Nisam bila neka ribica koja voli da svrlja okolo, druzi se sa kojekakvim manijacima, izuzetno sam lepa cura, duge crne kose do pola ledja,srednjeg tena, mackastih ociju i slobodno mogu reci za sebe da sam zgodna (185cm visine i 62kg).Sto se tice momaka nisam se cak ni trudila da budem “u vezi” slabo sam bila zainteresovana za takve stvari tako da sam odbijala svakog ko mi je prilazio, imala sam samo 3 decka do sad i to mi je bilo kul ne volim da preterujem.Poslednji decko sa kojim sam bila zvao se Milan, jako arogantan momak, koji uzasno vodi racuna o sebi i svom izgledu, zivot bi dao za najbolje drugare, a sto se tice cura, zaista je mogao da ima koju pozeli.Bio je visok oko 190cm, crne kratke kose i crnih prodornih ociju, gustih obrva i prelepo razvijenog tela.S obzirom na to da su on i njegovi ortaci voleli one “kucke”, ne normalne devojke, zaista ne znam kako sam upala u njegove sake tako da smo ubrzo raskinuli.Bio mi je antipatican i nisam spavala sa njim.Nije mi to cak nipomenuo.Poznavala sam ga tokom celog skolovanja od predskolskog do danas, ali se nismo preterano druzili, bio je u totalno drugacijem fazonu od mene bio je cak i stariji 2 godine.
Uvek je bio u drustvu sestorice momaka, svi su bili slicni jedan drugom lepi i zgodni, ali Milan i njegov najbolji drug Tiks najvise su se isticali po gradji, harizmi i pogledu.
Tog letnjeg dana, 22 Jula, bio je Milanov 20 rodjendan na koji sam bila pozvana sa jos par devojaka.Zbrisala sam kod kozmeticarke na depilaciju (koja je inace bila starija Tiksova sestra) ali na zalost nisam je zatekla u salonu.Od nekud se pojavio Tiks sa odvratnim “moja seka nije tu” osmehom.Ponudio mi je d... Pročitajte više

1 komentar:

  1. Gelukkig nieuwjaar allemaal, mijn naam is Lucija uit het Kroatisch en ik ben een dokter en ik ben 45 jaar oud. Lees alstublieft mijn ware getuigenis van het leven. Ik heb de positieve intentie dat deze informatie iemand zal helpen die dit artikel leest, om binnen twee dagen een gebroken huwelijk te herstellen en de verloren liefdesrelatie te herstellen. Na jaren een relatie met Paul te hebben gehad, maakte hij het uit met mij, ik deed er alles aan om hem weer van me te laten houden, maar alles wat ik deed was tevergeefs, ik wilde hem zo graag vanwege de liefde die ik voor hem heb , Vroeg ik hem met ik beloofde alles wat ik had, maar hij weigerde. Ik legde het probleem uit aan mijn collega op het werk en zij stelde voor dat ik me liever tot een liefdes-tovenaar wendde die me kon helpen zijn liefde terug te geven, maar ik ben het type persoon dat nooit dacht dat een deel van liefdesspreuken bestond of werkte, ik had geen keuze maar om het uit te proberen, stuurde ik een e-mail naar het spellcaster-kanaal en hij vertelde me dat het geen probleem zou zijn dat alles drie dagen geleden goed zou komen, dat mijn ex drie dagen geleden terug zou zijn, hij gooide een liefdesbetovering in de lucht en verrassend genoeg was de tweede dag rond 3.00 uur. De ex-minnaar belde me op mijn mobiele telefoon, ik was zo verrast dat ik het telefoontje beantwoordde en hij zei alleen dat hij zoveel spijt had van alles wat er gebeurde dat hij wilde dat ik bij hem terugkwam omdat ik zo veel van me hield. Ik was zo blij en dus begonnen we gelukkig samen te leven. op deze manier kun je contact met hem opnemen als je hulp nodig hebt, je kunt contact met hem opnemen met dit e-mailadres: dralaba3000@gmail.com of contact met hem opnemen via whatsapp: +2349071995123 ... :) .. :) .. :) .. :) .. :). . :),,,,,,,

    OdgovoriIzbriši

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...