ponedjeljak, 3. srpnja 2017.

Pomogao sam dami na cesti i ona mi se oduzila dobrim seksom

Pomogao sam dami na cesti i ona mi se oduzila dobrim seksom
Erotske priče - Svaki dan sam putovao iz svog malog mjesta u jedan grad na posao i natrag. Ukupno sat i pol vožnje svaki dan, pa mi je to postala svojevrsna rutina. Vožnja, dobra muzika u autu i zanimljiv krajolik, ali sam uvijek bio sam. 
 
Jedan dan sam se tako vračao sa posla, kad sam primjetio auto sa strane, onaj mali citroenić. Čisti ženski auto. Vidio sam da je hauba podignuta i nad motor nagnutu jednu crvenokosu ženu. Stao sam sa strane, pošto su me uvijek učili da pomognem u nevolji iako je bilo sve više slučajeva pljački vozača i otimanja vozila, svejedno sam stao. Dama je podigla pogled prema meni i široko se osmjehnula jer je netko napokon stao. Inače ovdje ne prolazi mnogo vozila, jer se svi služe autocestom. 
 
Došao sam do nje i učtivo pozdravio, pa upitao:
 
- U čemu je problem? 
- Ne znam -slegla je ramenima i pokazalana motor- Samo je stao. 
- Hajde da vidimo -sagnuo sam se nad motor i pokušao se sjetiti svega što sam naučio u vojsci dok sam bio u radionici, ali ovo su bili mali i moderni motori, pa je mogla biti i elektronika. 

Gledao sam i gledao, pipkao i žice, pa malo škicnuo i damu koja je stajala kraj mene sa izrazom panike na licu, a onda vidio problem. Ispala je spojnica sa alternatora i zavukao sam ruku unutra, jedva s obzirom na moje šape, pa dotakao mali plastični kontakt i vratio ga na njegovo mjesto. Uspravio sam se i pogledao ju:
 
- Hajde sad upalite auto. 
 
Odcupkala je na onim visokim petama, a ja sam gledao za njenim vitkim nogama ispod minice, a kad je ulazila u auto bljesnule su i bijele gaćice koje je imala ispod. Bila je pravi komad sa dugom crvenom kosom i plavim očima, a kad je sljedećeg trena auto zabrundao i sa predivnim osmjehom. Izašla je van i doskakutala do mene, pa me zagrlila i poljubila u lice. Bojao sam se da ne osjeti moj kurac koji se bio dizao od kad sam vidio njene gaćice, a onda sam brže bolje rekao:
 
- Ispala je spojnica sa alternatora. Da li ste bili skoro u servisu ili tako nešto? 
- Jes... Pročitajte više

Nema komentara:

Objavi komentar

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...