ponedjeljak, 3. srpnja 2017.

Sex sa dvije konobarice - II dio

Sex sa dvije konobarice - II dio
Erotske priče - Jedva sam dočekao današnji dan i da stignem na posao. Ivana i Nina nisu mi se javljale na poruke, niti na pozive, a došle su poslije mene na posao. Bio sam u garderobi i presvlačio se kad su ušle:
 
- Oooo Tomek ti si već tu? -sa širokim osmjehom je rekla Nina
- Vidim da si danas nestrpljiv? -dodala je Ivana mašući svojim mobitelom. 
- Bar ste se mogle javiti.. . -rekao sam naoko potišteno. 
- Bez brige, danas će ti biti super -rekla je Nina dok je skidala hlače i gaćice, pa obukla crne tajice na golo tijelo, a za njom i Ivana. 
>> Sex sa dvije konobarice na poslu - I dio
Osjetio sam kako mi se kurac odmah budi, a one su me poljubile i otišle primiti smjenu, dok sam ja ostao još malo sjediti u garderobi. 
 
Cijeli dan sam bio napet i jedva sam čekao da završi radni dio. Njih dvije su me odlučile provocirati, pa bi svako toliko jedna došla za šank i kao tražila nešto, te se saginjale i izbacivale guze prema meni, a koji put bi se malo istrljale sa guzama o moj kurac usput mi namignuvši. Zahvaljivao sam nebesima na tome što radim iza šanka, pa se moja napeta kurčina nije vidjela, ali su one uživale doći za šank i malo ju pomaziti. 

konačno je došao i kraj smjene, pa smo zatvorili, a njih dvije su se uhvatile pometanja lokala, te bi me svako toliko cimnule i pokazivale mi kako rukom idu po drški metle kao da drkaju kurac uz slanje poljubaca, a onda bi se cerile kao blesave, pa su se nešto došaptavale, a onda rekle da idu otraga, pa sam se napokon mogao skoncentrirati na obračun. 
 
Kada sam završio i pogasio svjetla otišao sam otraga, a kad sam došao u garderobu ostao sam šokiran, te umalo da nisam svršio isti tren. Ivana i Nina u klinču sa glavama zabijenima jedna drugoj između nogu. Lizale su si pičke i uguravale prste u guze. Stajao sam na vratima i uživao u prizoru dok su njih dvije stenjale i uzdisale. Vidio sam da me nisu skužile, pa sam se brzo skinuo i onako sa napetim kurcem prišao njima. Ninina guza i pička su bile u zraku,... Pročitajte više

Nema komentara:

Objavi komentar

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::

Nezasitna sam u krevetu - III dio :: INCEST ::,Zacuo se njegov glas sa one strane.Bila sam jako uzbudjena i srecna sto ga cujem.Nisam mogla ...